Poate doar bunicile să-și mai amintească de chinul zilnic din copilărie, când luau o lingură cu ulei de pește „pentru sănătate“. Dar uleiul de pește e într-adevăr o mare binefacere pentru sănătatea noastră.

Bun pentru inimă

Orice fel de ulei de pește ne întinerește fiindcă abundă în acizi grași omega 3, un tip de grăsime care poate scădea nivelul colesterolului și trigliceridelor din sânge și tensiunea arterială. Curele cu ulei de pește reduc mult riscul de a face un atac de cord. Cercetătorii cred că acest lucru se întâmplă pentru că acizii grași omega 3 previn acumularea depunerilor grăsoase în pereții arterelor și reduc frecvența bătăilor neregulate ale inimii, adică stabilizează ritmul cardiac.

Bun pentru creier

Suplimentele cu acizi grași Omega-3 ajută la dezvoltarea și menţinerea capacităţii intelectuale. Acesta este rezultatul unui studiu american în care pacienţii cu pierderi repetate de memorie care au început să ia suplimente cu Omega-3 și-au îmbunătăţit considerabil capacitatea de a memora și de a învăţa. în probleme articulare, lupus și psoriazis.

Bun pentru ochi

Două sau trei porţii de pește gras consumat în fiecare săptămână pot reduce riscul apariţiei degenerescenţei maculare (o afecţiune foarte gravă a ochiului) cu aproximativ 25%.

Bun pentru piele

Potrivit autorilor unui studiu deja celebru al Universității din Manchester, acizii graşi Omega 3 din uleiul de peşte fortifică sistemul imunitar, ajutând organismul să lupte împotriva cancerului de piele şi infecţiilor. De fapt, bolile în care uleiul de pește este de ajutor nu sunt deloc puține: cele cardiovasculare, cancerul, diabetul, artrita, alergiile, problemele legate de sistemul nervos, inclusiv tulburări de comportament, probleme dermatologice şi diferite tulburări imunologice. Prin urmare, când e mai bine să iei ulei de pește? Oricând vrei să ai cea mai bună sănătate posibilă. Recomandarea specialiștilor e să mâncăm pește de 3 ori pe săptămână sau să luăm ulei de pește sub formă de capsule.

Alevia îți recomandă Ulei de somon Omega 3 și Omega 3 6 9

Sursă foto: russianchicagomag.com