Nimeni nu vrea să arate sau să se simtă bătrân şi sigur nu vrem să gândim bătrâncios. Ca să-ţi menţii memoria şi creierul în formă maximă e important să faci alegeri inspirate în stilul de viaţă.

 Antrenează-ţi creierul

Propune-ţi 20 – 30 minute de 4 sau 5 ori pe săptămână de exerciţii aerobice. Mergi pe jos, joacă prinsa cu copiii tăi, mergi pe bicicletă cu familia sau înoată în piscină. Bea multă apă şi nu te îmbuiba cu mâncare.

Învaţă să te pricepi la suplimente

  • Magneziul hrăneşte fibra nervoasă şi o poate întineri. Ia câte 80 mg zilnic pentru a-ţi menţine normală funcţia nervoasă.
  • Guarana acţionează în special la nivelul creierului. Ea stimulează activitatea psihică, înlatură sentimentul de oboseală şi somnolenţă.
  • În lecitină se găsesc sintetizate inozitolul şi colina, două substanţe cu efecte de regenerare al celulelor cerebrale degradate şi calmare.
  • Planta de ginkgo biloba poate avea beneficii de nebănuit. Ginkgo este cea mai veche specie de arbori aflaţi încă în viaţă. În ţări precum Germania şi Franţa, Ginkgo este printre cele mai folosite remedii. Medicii europeni o recomandă pentru a trata o gamă largă de afecţiuni – de la slăbirea memoriei, ameţeli şi ţiuit în urechi, până la dureri de cap şi depresie.

Alevia îți recomandă Lecitina și Memorie și concentrare.