Cum să spui „Nu” uitării

- Mişcarea ajută la păstrarea energiei şi a unui tonus psihic bun. Ieşi din casă mai des şi rămâi activ fizic.

- Stop vicii. Dacă fumezi sau exagerezi cu alcoolul, conexiunile creierului se deteriorează mai rapid.

- Exersează memoria. Încearcă să rezolvi un rebus, să joci şah.

- Învaţă ceva nou în fiecare an. Alege-ţi domenii şi discipline care te interesează şi aprofundează-le. Poate nu le vei stăpâni ca un maestru, dar îţi lărgeşti orizontul cunoştinţelor personale şi îţi perfecţionezi modul de a gândi.

- Odihna este esenţială pentru o bună memorie. 7-8 ore de somn noaptea reprezintă recomandarea specialiştilor.

 Plante remarcabile pentru memorie

- Soia, din care se extrage LECITINA, susţine memoria şi funcţiile cerebrale. Mai mult, are capacitatea de a regenera celulele cerebrale degradate.

Alevia îți recomandă Lecitina.

- GINKGO BILOBA este recunoscută pentru stimularea fluxului sangvin şi capacitatea de oxigenare a creierului. Aceste proprietăţi o fac de nepreţuit pentru o memorie ageră, mai ales la vârste înaintate.

Alevia îți recomandă Ginkgo Biloba cu magneziu.

- GUARANA stimulează activitatea psihică, înlătură sentimentul de oboseală şi letargie.

 Vitamine de nelipsit pentru memorie

Complexul de vitamine B îmbunătăţeşte memoria prin crearea unor cuplaje neuronale rapide.

Alevia îți recomandă Memorie și concentrare.

  “Nu există ceva mai miraculos decât ginkgo biloba pentru memorie.

Florin Mitocaru,medic specialist medicină internă,

manager general Alevia