Natura a creat remedii de-a dreptul uimitoare. Dintre ele, spirulina este alga minune, părintele a tot ce-i viu şi cea mai veche plantă de pe pământ. Cercetătorii au descoperit că aborigenii africani, care locuiau în jurul lacului Ciad, se diferenţiau prin sanătate deosebită şi prin longevitate tocmai datorită faptului că foloseau în alimentaţie spirulina.

De ce e atât de specială microscopica algă?

Ei bine, spirulina este cel mai concentrat aliment vegetal.

- Are o compoziţie bogată în proteine, vitamine, minerale, acizi graşi esenţiali. Atât de bogată, încât conţine de 3 ori mai multe proteine decât carnea de porc.
- Mai conţine fier, calciu, magneziu, zinc, potasiu, fosfor, seleniu, vitaminele complexului B, beta-caroten.

Ştiai că efectele benefice ale spirulinei sunt în continuare cercetate de specialişti?

Peste 100 de referinţe știinţifice publicate susţin efectele uimitoare ale spirulinei. Unele studii demonstrează că spirulina are efecte anti­cancerigene, antivirale şi că este un puternic stimulator al sistemului imunitar, detoxifiant și revigorant pentru organism.

Iar medicii naturiști o recomandă cu încredere pentru tratarea colesterolului crescut, a hipertensiunii și a diabetului.

“Miracolul spirulinei constă în cei 18 aminoacizi esenţiali pe care îi are, ce nu pot fi sintetizaţi de organismul uman şi se obţin cu greu din hrana zilnică. Aceşti aminoacizi sunt fundamentali pentru senzaţia de putere şi calm a organismului. Spirulina are cea mai mare concentraţie de triptofan dintre toate alimentele, care este precursorul serotoninei, hormonul bunei dispoziţii.”

Florin Mitocaru, medic specialist medicină internă, Manager general Alevia

Cum te poate ajuta spirulina?

- Redă organismului starea de comfort şi te revitalizeazăâ
- Îţi crește tonusul fizic și psihic, îţi poate oferi capacitatea de a munci peste 10 ore/zi, fară a resimţi oboseala
- Încetinește procesele de îmbătrânire a organismului
- Îţi poate crește performanţele sportive
- Ameliorează simptomele anemiei
- Spirulina ajută organismul şi în bolile cronice: hepatite, gastrite, ulcer gastro-duodenal, diabet zaharat, obezitate, hiper-tensiune arterială, colesterol crescut, imunitate scăzută, anxietate, depresie
- Iar dacă vrei să pierzi din greutate, spirulina dă rezultate fiindcă îţi controlează senzaţia de foame şi reduce pofta de mâncare, dacă iei 2 coprimate cu 30 de minute înainte de masă. 

Care este doza recomandată de spirulină?

4000 – 6000mg pe zi de extract standardizat, 65% proteine. 

Alevia îți recomandă Spirulina 500 mg.

Recomandare!

Ia spirulina pe baza unei cure de 3 luni, care se repetă de 2 ori pe an.