Trăieşte corect

E adevărat că eşti ceea ce mănânci, dar sănătatea este şi o reflexie a ceea ce faci. De aceea, dacă iei decizii bune pentru o viaţă sănătoasă, îţi poţi îmbunătăţi cu mult abilitatea de a ţine boala la distanţă. Aplică următoarele ca să optimizezi puterea sistemului imunitar:

  • Exersează fizic regulat
  • Limitează alcoolul, cofeina şi zahărul
  • Mănâncă multe fructe şi legume
  • Bea multă apă
  • Nu sări peste cele 3 mese

 Vitaminele îţi sunt prieteni de nădejde

Chiar dacă nu mănânci niciodată fast food sau nu sari peste mese, corpul tot va avea nevoie de un pic de ajutor ca să obţină toţi nutrienţii necesari să rămână puternic. Îţi recomand să iei zilnic vitamine, ginseng sau spirulină ca să te simţi în formă.

Relaxează-te

Stresul excesiv îngenunghează sistemul imunitar, corpul e mai puţin capabil să reziste de la bacterii şi viruşi până la boli serioase. Găsirea unor căi de relaxare e esenţială pentru sănătate. Încearcă următoarele:

  • Plimbări zilnice
  • Citirea unei cărţi sau vizionează o emisiunea preferată
  • Băi călduţe cu sare mare şi, eventual, ulei de lavandă

Orice ai alege, caută activităţi sau stări care-ţi oferă într-adevăr o evadare din treburile cotidiene şi obligaţiile familiale.

 Odihneşte-te

Dacă te zgârceşti la somn îţi poţi înjumătăţi bariera imunitară aşa că asigură-te că dormi 8 ore întregi pe noapte. Dacă nu poţi adormi, încearcă remedii pentru insomnie.