Nu e niciodată prea târziu să începi să te preocupi de sănătatea inimii și a vaselor de sânge. Păstrează-ţi inima în formă și acordă-i o atenție sporită în fiecare zi, nu doar în perioadele în care te supără. Acum avem la îndemână numeroase soluții prin care ne putem menține sănătos motorul vieții noastre.

Protejează-ți inima cu coenzima Q10

Dacă ai probleme cardiace, ar trebui să afli mai multe despre coenzima Q10. Această substanță este un antioxidant de excepție, prezent în toate celulele corpului uman și are nenumărate beneficii, în special pentru inimă: protejează arterele și o întărește, asigură energia necesară activității ritmice a inimii, fortifică sistemul imunitar, îmbunătățește funcția mușchiului cardiac.

CUM ACȚIONEAZĂ?
Practic, coenzima Q10 pătrunde în acele mici „fabrici de energie“ ale celulelor, numite mitocondrii, acolo unde oxigenul este folosit și oferă celulelor energia necesară pentru a trăi. Cardiologii spun că este foarte bună pentru persoanele cu afecțiuni cardiace și nu are efecte secundare! Pe măsură ce corpul îmbătrânește, în special după vârsta de 30 de ani, organismul produce tot mai puțină coenzima Q10, așa că ai grijă să o suplimentezi prin comprimate, astfel încât celulele tale să nu își piardă vitalitatea. Cercetătorii au reușit să sintetizeze coenzima Q10 în formă brută, pe care au introdus-o apoi în suplimente nutritive. Noi venim în ajutor cu Coenzima Q10 120mg și Coenzima Q10 200 mg intensiv.

Ginkgo biloba, beneficii uimitoare pentru vasele de sânge

Frunza de Ginkgo biloba este un adevărat rezervor de substanțe active, flavonoizi, acizi organici și substanțe fenolice, un ajutor de preț dacă ai o circulație defectuoasă. Această plantă îmbunătățește circulația sangvină prin dilatarea vaselor de sânge și prin reducerea „lipirii“ trombocitelor, împiedicând riscul formării unui cheag. În medicina tradițională chineză, care folosește Ginkgo biloba de secole, este cunoscută pentru că tratează cu succes tulburările circulatorii și sporește memoria. Eficienţa terapeutică a acestei plante medicinale este strâns legată de prezența în cantități suficiente a unor principii active. Din acest motiv, s-au creat extractele standardizate, unde substanțele active sunt precis dozate și introduse în comprimate.

CÂND AR TREBUI SĂ IEI SUPLIMENTE CU GINKGO BILOBA

Ginkgo biloba nu ar trebui să lipsească din dieta persoanelor de vârsta a doua și a treia. Comprimatele sunt disponibile în doze diferite, iar medicul trebuie informat dacă le introduci în tratamentul tău pentru că poate interacționa cu alte medicamente pentru inimă. Ia Ginkgo biloba dacă: ai senzația de țiuit în urechi, te supără mâinile și picioarele reci, amețești, ți-a scăzut capacitatea de concentrare, ai o stare generală proastă, ești obosit și lipsit de energie. Alevia îți recomandă Ginkana Ginkgo Biloba 120mg, Ginkana Ginkgo Biloba 80mg şi Ginkana Ginkgo Biloba 40mg

Uleiurile de pește îți întăresc inima

Dacă vrei să ai o inimă rezistentă și puternică, de care să te bucuri toată viața, uleiurile de pește trebuie neapărat incluse în alimentație. Beneficiile uleiurilor de pește se datorează acizilor grași esențiali pe care acestea îi conțin și pe care organismul nostru nu îi poate produce singur. Acizii grași esențiali de care avem nevoie pentru a susține sănătatea inimii sunt:
• Omega 3 – asigură protecția vaselor de sânge, menține o concentrație normală a colesterolului, normalizează trigliceridele și echilibrează sistemul imunitar.
• Omega 6 – are efect antiinflamator și ajută la menținerea balanței hormonale și emoționale.
• Omega 9 – reduce riscul de producere a aterosclerozei și a bolilor cardiovasculare, sprijină sistemul imunitar și sănătatea articulațiilor.
Când vine vorba de beneficii pentru inimă, uleiul de somon le întrece pe toate. Este cea mai rafinată sursă de acizi grași Omega 3, fiind considerat din această cauză un super-aliment. Unele studii arată că poate crește cu ani buni speranța de viață a cardiacilor. Somonul este numit și hrană pentru creier, iar uleiul de somon conține DHA, adică substanța din care sunt create țesuturile creierului uman. Capsulele cu ulei de somon reduc tensiunea, controlează migrenele prin îmbunătățirea funcțiilor cognitive și protejează vederea. Noi îți recomandăm Ulei de somon Omega 3 și Omega 3 6 9.

Când trebuie să mergi la cardiolog?

De cele mai multe ori, alegem să mergem la medicul cardiolog doar atunci când ne simțim cu adevărat rău. Iată câteva motive pentru care ar trebui să programăm un control la inimă, pentru o evaluare precoce, chiar dacă nu avem simptomele unor boli specifice:
• dacă ești fumător, deoarece fumatul este un factor major de risc pentru bolile de inimă.
• dacă ai antecedente în istoricul medical al familiei.
• dacă suferi de supraponderabilitate sau obezitate, asociate cu bolile cardiovasculare.
• dacă ai diabet sau colesterolul mare, care aduc un risc suplimentar de boli de inimă.

Sfaturi din toată inima

1. MULT SPORT ȘI PUȚIN STRES - Nimic nu se compară cu 30 de minute de mișcare fizică moderată pe zi, care este mai mult decât benefică pentru inima ta. Medicii susţin că inclusiv plimbarea câinelui, yoga, mersul pe bicicletă sau grădinăritul pot reduce nivelul de stres și au un impact benefic puternic asupra tensiunii arteriale.

2. FRUCTE ȘI LEGUME ÎN FIECARE ZI - Scad nivelul tensiunii arteriale, controlează nivelul zahărului în sânge și reduc riscul de boli cardiovasculare. Medicii recomandă minim 5 porții de fructe și legume consumate în fiecare zi.

3. NU MAI FUMA! - Este avertismentul pe care îl vei găsi pe buzele fiecărui medic, care va insista până vei renunța la fumat. Pe lângă numeroasele alte motive care ar trebui să te determine să renunți la tutun, se adaugă cel mai  important: îți îmbolnăvește inima prin creșterea tensiunii arteriale și a riscului de ateroscleroză, scăderea nivelului de colesterol „bun“ și a rezistenței fizice. Dacă renunți astăzi, riscul de a suferi de o boală cardiovasculară cauzată de tutun va f înjumătățit.

 

Articol editat de echipa Alevia.