Inima trebuie protejată din timp şi putem face schimbări simple ca să ne întărim sistemul cardiovascular.

Fără fumat

Renunţă la fumat şi evită fumul de ţigară ca să diminuezi riscul de a face boli cardiovasculare.

- Atenţie la ce mănânci

Consumă zilnic cât mai multe alimente vegetale: fructe şi legume, cartofi, pâine integrală, fasole, semniţe, nuci, alune şi evită carnea şi lactatele grase, mezelurile, produsele de fast-food. Apa este vitală în bolile cardiovasculare fiindcă menţine tensiunea arterială în limite normale. Fii sigur că bei cel puţin 2 litri de lichide zilnic.

- Menţine-te activ

Nu este greu să mergi zilnic 30 de minute pe jos sau, dacă poţi, să alergi câte 20 de minute 3 zile pe săptămână. Exerciţiile fizice regulate scad riscul bolilor cardiovasculare şi întăresc inima.

- Vizitează un cardiolog

Mergi la doctor să afli dacă ai probleme cu inima; se pot trata foarte bine şi nu merită să le neglijezi fiindcă rişti complicaţii: infarct, hipertensiune, angină pectorală.

- Ţine aproape ginkgo biloba

80 - 120 mg zilnic dintr-un extract standardizat 24% ginkgoflavone luat timp de cel puţin 8 săptămâni, are o capacitate extraordinară de a creşte circulaţia sângelui la nivelul creierului și al extremităţilor, relaxează pereţii vasculari și dilată vasele. Aceasta permi­te creșterea fluxului sangvin.

Are și efect tonifiant asupra sistemului venos, facilitând o revenire mai eficientă a sângelui la inimă.

Beneficiile se pot simți la orice vârstă, prin creșterea capacității de concentrare, a vioiciunii și a poftei de viață.

Specialiştii în medicină naturistă recomandă ginkgo dacă ai:

- Mâini şi picioare reci, ceea ce înseamnă tulburări circulatorii periferice
- ‚Ţiuit în urechi’, adică tulburări de auz (de origine vasculară).

Ginkgo biloba este recunoscută şi pentru încetinirea procesului de îmbătrânire. Iar în cazul vârstnicilor, ameliorează funcţiile cerebrale atunci când au ameţeli, indispoziţie sau scădere a memoriei.

 ! Ai grijă să alegi un extract standardizat de calitate înaltă fiindcă numai aşa va avea efectele descrise anterior.

Alevia îți recomandă Ginkgo Biloba 60 mg, Ginkgo Biloba 80 mg forte și Ginkgo Biloba de 120 mg.

-  Ajută miocardul să funcţioneze armonios pe termen lung

Ia 200 mg de 2 pe zi de magneziu pentru a normaliza echilibrul ionic şi enzimatic crescând capacitatea de utilizare a oxi­genului.

- Împrieteneşte-te cu coenzima Q10. Poate deveni aliatul de cursă lungă pentru cardiaci

60 - 120 mg pe zi din coenzima Q10 relaxează arterele şi venele. Pereţii vaselor sunt mai în siguranţă când tensiunea arterială este mai scăzută.

De asemenea, Q10 previne crizele de angină pectorală, ajută în insuficienţa cardiacă şi este de folos la funcţionarea eficientă a muşchiului cardiac după infarct. Rezultatele înregistrate la pacienţi sunt remarcabile fiindcă această coenzimă ajută muşchiul cardiac să dezvolte energie, asigurând o forţă mai mare de contracţie.

Coenzima Q10 poate preveni şi aritmia datorită efectului stabilizator asupra conducerii electrice a inimii.

 ! Este bine să iei în acelaşi timp un supliment de magneziu pentru o maximă protecţie cardiacă.

 Alevia foloseşte coenzima Q10 japoneză, cea mai bună din punctul de vedere al eficienţei dintre toate formele de coenzima Q10 care există.

Alevia îți recomandă Coenzima Q10 200 mg intensiv și Coenzima Q10 120mg.

- Protejează-te cu ulei de peşte

Uleiul de peşte este cel mai bine vândut supliment nutritiv la nivel mondial pentru protecţia inimii. Ia 2 - 3 grame pe zi de omega 3 ca să susţii sănătatea inimii şi a vaselor.

Uleiul de peşte ajută la menţinerea în limite normale a colesterolului şi trigliceridelor şi contribuie la sănătatea psihică.

 Alevia îți recomandă Omega 3 6 9 și Ulei de somon Omega 3.