Dacă în cazul computerului lucrurile sunt simple și îl putem înlocui cu altul atunci când ne creează probleme, în ceea ce privește creierul uman nu avem decât o soluție: să încercăm să-l îmbunătățim pe cel existent.


O memorie mai bună. Cum?
Odată cu trecerea timpului, memoria începe să dea semne de oboseală, puterea de concentrare este tot mai redusă, iar mintea nu mai este la fel de ageră. Câteva remedii naturale și sfaturi simple ne pot ajuta să ne păstrăm memoria în  formă timp îndelungat.


AI GRIJĂ DE SĂNĂTATEA CREIERULUI.
De obicei, realizăm că nu dăm randament maxim în perioadele de teste și examene, în momente de stres, la schimbarea anotimpului, a locului de muncă, ori atunci când variațiile de temperatură sau ritmul de lucru solicită organismul suplimentar. Însă există remedii naturale care îți pot susține sănătatea creierului, îți pot îmbunătăți memoria și îți pot spori atenția.
Un „educator al înțelepciunii“ este planta Ginkgo biloba, cunoscută pentru efectele ei de îmbunătățire a circulației cerebrale și a calității neuronilor, de stimulare a memoriei și sporirea atenţiei. Mai mult, această plantă are și puterea de a încetini procesele îmbătrânirii.
Îți recomandăm Ginkana Gingko biloba 80mg forte pentru a-ți păstra mintea în cea mai bună formă. Poți încerca și Ginkana Memento întrucât asocierea între Ginkgo biloba, magneziu și vitaminele B sunt susținători pe termen lung ai memoriei.

ȘI MEMORIA TA ARE NEVOIE DE ANTRENAMENT.
Cu cât îți pui mintea la contribuție mai mult, cu atât ea va fi mai ageră. Un exemplu în acest sens este lectura frecventă, care nu numai că ne păstrează creierul alert, dar ne deschide și poarta unor lumi nebănuite. De asemenea, poți să-ți formezi un obicei din a recapitula evenimentele zilei. Încearcă să nu ratezi nimic din ceea ce s-a întâmplat în familie, la locul de muncă, în țară, în lume. Un alt exercițiu pentru minte este meditația, considerată cel mai bun antrenor al minții. Cu ajutorul ei poți da la o parte toate tristețile zilei și în doar câteva minute te poate transforma dintr-un om posomorât într-o persoană plină de voioșie.

NU NEGLIJA FELUL ÎN CARE TE HRĂNEȘTI.
Nu trebuie să pierdem din vedere faptul că alimentația joacă un rol important în îmbunătățirea performanțelor noastre mentale și, implicit, în încetinirea procesului de îmbătrânire. În lipsa nutrienților potriviți care să asigure organismului substanțele necesare, anumite funcții cerebrale pot avea o eficiență mai scăzută. Din acest motiv este recomandată o alimentație bazată pe fructe, crudități și pește. Însă, odată cu înaintarea în vârstă, organismul asimilează mai greu substanțele active din alimente, de aceea ai nevoie să îți completezi dieta cu suplimente nutritive care conține magneziu și vitamina B. Poți încerca Magneziu Vitamina B6 de la Alevia. Magneziul, denumit și „elixir pentru sănătate“, constituie un element important în menținerea sănătății creierului, fiindcă hrănește tocmai fibra nervoasă, o poate întineri și poate preveni declinul de memorie ce însoțește îmbătrânirea. Asociat cu vitamina B6, contribuie la funcționarea corectă a sistemului nervos. De asemenea, magneziul este și un calmant natural și se poate lua în perioadele stresante, dar și la schimbările de anotimpuri, pentru a scăpa de simptomele asteniei.

LECITINA, LINGURIȚA DE VITAMINE PENTRU CELULA NERVOASĂ.
Considerată cu ani în urmă un adevărat potențiator al inteligenței, lecitina stă la baza îmbunătățirii procesului de învățare și, implicit, a memoriei. Este un element vital al neuronilor, protejându-i de substanțele nocive. Totodată, dacă nivelul lecitinei crește, automat crește metabolismul cerebral și capacitatea de oxigenare a creierului, contribuind la îmbunătățirea funcțiilor de memorare, atât la tineri, cât și la vârstnici. Așadar, dacă ești în apropierea unui examen important sau pur și simplu te trezești că uiți de întâlniri, cumpărături sau zile aniversare, pentru sporirea concentrării și atenției te poți pregăti cu Lecitină 1200mg de la Alevia.

 

Articol editat de echipa Alevia.