Natura este cel mai mare vindecător al nostru, iar căutarea și cunoașterea binefacerilor sale ne ajută să ținem piept bolilor și trecerii timpului. Aloe vera, spirulina și ginkgo biloba sunt trei dintre cele mai iubite plante.

Omenirea e împărțită în două tabere: unii dintre noi suntem de părere că sănătatea sau boala sunt stări inevitabile care depind de soartă sau noroc, pe când ceilalți cred că este responsabilitatea lor să se îngrijească de sănătate. Analizând influența factorilor determinanți, studiile arată că sănătatea noastră depinde aproximativ 15% de factorii ereditari, 15% poate fi influențată de doctori, iar restul de 70% este determinată de stilul nostru de viață.

Suplimentele alimentare bine alese ne ajută organismul să funcționeze corect și ne pot ajuta să ținem la distanță o mulțime de boli.

Spirulina

Datorită compoziției sale bogate în proteine, vitamine, minerale, acizi grași esențiali, Spirulina este cea mai bogată sursă naturală de nutrienți, având un conținut de până la 70% de proteine pure. De aceea, este una dintre cele mai folosite suplimente alimentare la nivel mondial. Contribuie la menținerea unei stări optime de sănătate datorită prezenței celor opt aminoacizi esențiali: izoleucina, leucina, lizina, metionina, fenilalanina, treonina, triptofanul și valina. Spirulina este suplimentul ideal pentru regimurile lacto-vegetariene, asigurând tot necesarul de aminoacizi esențiali. Administrată cu o jumătate de oră înainte de masă reduce pofta de mâncare, ajutând la reducerea greutății corporale. Îți recomandăm Spirulina 500 mg de la Alevia.

Ginkgo biloba

Micuțele frunze de ginkgo biloba conțin o comoară în interiorul lor. Ginkgo biloba conține substanțe active, în principal flavonoide, acizi organici și substanțe fenolice. Eficiența terapeutică este dată de prezența în cantități suficiente a unor principii active, motiv pentru care s-au creat extractele standardizate, în care substanțele active sunt precis dozate pentru o eficiență optimă. În principal, susține puterea de concentrare și capacitatea de memorare, dar beneficiile sale sunt multiple: susține circulația sangvină cerebrală și periferică, participă la neutralizarea efectelor radicalilor liberi, întârziind procesele de îmbătrânire celulară și contribuie la menținerea funcțiilor psihice la persoanele de vârsta a III-a. Îți recomandăm Ginkana Ginkgo Biloba de la Alevia.

 Aloe vera

Una dintre cele mai cunoscute plante datorită proprietăților excepționale pentru sănătate este Aloe vera, cunoscută sub denumirea de „plantă medicament“. Vechii egipteni o numeau „planta nemuririi“. Aloe vera conține peste 75 de factori nutritivi și peste 200 de ingrediente active esențiale. Cercetările medicale ilustrează cinci direcții principale de acțiune: detoxifiere, regenerare celulară, stimulare a sistemului imunitar, efect antibacterian și efect benefic asupra țesutului uman până la oase. Îți recomandăm Sucul organic de Aloe vera de la Alevia.

Este posibil să trăim ani mulți și sănătoși dacă ținem seama de o serie de factori ce ne influențează starea de sănătate. Iată câțiva dintre ei.

Păstrează-ți o atitudine pozitivă. Viața ne oferă atât momente de bucurie cât și de tristețe, însă noi alegem cum vrem să privim lucrurile în cea mai mare parte a timpului. O atitudine pozitivă ne ajută să trăim cu până la 20 de ani mai mult și mai sănătos și să întâmpinăm mai puține dificultăți fizice și emoționale.

Nu renunța la exercițiile fizice zilnice. Auzim acest lucru frecvent însă puțini sunt cei care țin seama de el. Beneficiile aduse de exercițiile fizice sunt importante: creșterea speranței de viață, reducerea riscului de a avea atacuri de cord, cancer la colon sau la sân, diabet sau depresie, îmbunătățirea semnificativă a vieții; însă uneori nu dorim să renunțăm la stilul sedentar.

Socializează. Indiferent cât de ocupat sunteți, păstrați-vă prieteniile și relațiile sociale. Petrecerea agreabilă a timpului cu persoanele dragi mărește speranța de viață.

Manageriază cu succes situațiile stresante. Fie că facem referire la problemele de la serviciu, de acasă sau la alte neplăceri zilnice, impactul stresului asupra calității vieții este major. Stresul cronic crește șansele atacurilor cerebrale, al bolilor de inimă și slăbește sistemul imunitar. Putem totuși să învățăm să răspundem la stres sau, dacă este posibil, să eliminăm sursele acestuia.

Adaptează-te la mediul înconjurător. Chiar și influențele subtile ale mediului ne afectează productivitatea. Aranjarea biroului, a casei trebuie să corespundă personalității noastre.

O dietă sănătoasă. Ceea ce mâncăm ne afectează direct sănătatea și speranța de viață. Studiile arată că o dietă sănătoasă, bogată în fructe și legume antioxidante, ulei de măsline și alte grăsimi monosaturate, carne de pui și pește, crește cu până la 50% șansele de a avea o viață mai lungă și mai sănătoasă.

 

Articol editat de echipa Alevia