fbpx

2017

Evoluţie

Inaugurăm 3 noi linii de producţie, extindem suprafaţa de producţie cu 2000 mp, deschidem spaţiul de depozitare de 1000 mp, facem investiţii în tehnologie, creştem consistent portofolilul de produse, lansăm noi game.

2015

Schimbare

O nouă abordare, un nou slogan. „Esenţa vie a naturii” devine formula prin care transmitem spiritul Alevia şi ideea că suntem mereu conectaţi la natură şi orientaţi către calitate. 

2008

Rebranding

Florilex Pharmamit devine Alevia. Procesul de rebranding ne aduce un brand de produs mult mai puternic cu nume, identitate vizuală şi slogan nou. Şi este premiat cu Merit Award de către Rebrand 100 (USA).

2007

Expansiune

Marchează momentul de expansiune pe piaţa românească. Facem investiţii importante de extindere şi construim secţia pentru producerea ceaiurilor.

2005

Extindere

După o perioadă de creştere, susţinută de feedback-ul pozitiv şi cererea pieţei, facem primii paşi către dezvoltare. În 2005, extindem gama de suplimente nutritive şi deschidem prima hală dedicată în exclusivitate producţiei lor.

1994

Iniţiere

Este anul în care scriem prima filă din istoria Alevia. Cu o investiţie 200.000 euro, know-how în domeniul farmaceutic şi mult curaj, depozitul de produse cu disribuţie locală este transformat într-o fabrică de suplimente nutritive, pe atunci Florilex Pharmamit.