Peste 25 de ani de creat remedii naturale pentru starea ta de bine.
2017
Inaugurăm 3 noi linii de producţie, extindem suprafaţa de producţie cu 2000 mp, deschidem spaţiul de depozitare de 1000 mp, facem investiţii în tehnologie, creştem consistent portofolilul de produse, lansăm noi game.
2015
O nouă abordare, un nou slogan. „Esenţa vie a naturii” devine formula prin care transmitem spiritul Alevia şi ideea că suntem mereu conectaţi la natură şi orientaţi către calitate.
2008
Florilex Pharmamit devine Alevia. Procesul de rebranding ne aduce un brand de produs mult mai puternic cu nume, identitate vizuală şi slogan nou. Şi este premiat cu Merit Award de către Rebrand 100 (USA).
2007
Marchează momentul de expansiune pe piaţa românească. Facem investiţii importante de extindere şi construim secţia pentru producerea ceaiurilor.
2005
După o perioadă de creştere, susţinută de feedback-ul pozitiv şi cererea pieţei, facem primii paşi către dezvoltare. În 2005, extindem gama de suplimente nutritive şi deschidem prima hală dedicată în exclusivitate producţiei lor.
1994
Este anul în care scriem prima filă din istoria Alevia. Cu o investiţie 200.000 euro, know-how în domeniul farmaceutic şi mult curaj, depozitul de produse cu disribuţie locală este transformat într-o fabrică de suplimente nutritive, pe atunci Florilex Pharmamit.