Toamna apar fără greș răcelile și gripele. O dietă cu alimente care  îți stimulează imunitatea te va ajuta  să treci cu bine peste  provocările sezonului rece. Iată ce ar trebui să incluzi zilnic în meniul  tău!

Avem nevoie de un sistem imunitar puternic și sănătos pentru a nu ne îmbolnăvi, iar ceea ce mâncăm poate întări sau poate frânge imunitatea naturală. Pentru asta e bine să consumăm alimente  cu mai puține grăsimi rele, dar bogate în vitamine și minerale. 

USTUROIUL. Ne aduce un aport considerabil de minerale, potasiu, calciu, fier, vitaminele A și E. Consumă zilnic 2-3 căței de usturoi.

ARDEIUL GRAS. Stimulează imunitatea prin vitamine, licopen și potasiu. Prepară-l pe grătar sau adaugă-l în salate.

SCORŢIȘOARA. Stimulează circulația și respirația și e foarte indicată în guturai. Adaug-o mai des în preparate.

CĂTINA. Bogată în antioxidanți și vitamina C, crește imunitatea. Bea-o sirop sau câte o lingură dimineața, amestecată cu miere.

VITAMINA C. Activează metabolismul celular și ne protejează de răceli. Lucru mai puțin cunoscut, este un ingredient neprețuit pentru frumusețe. O poți lua din alimente sau suplimente alimentare.


 Alevia recomandă Imunitate forte și Vitamina C 180mg.

 

 Articol editat de echipa Alevia